sinceritate

CORINA CHIRIAC - O clipa de sinceritate

Asculta mai multe audio diverse

Mi-e dor adânc cumplit şi crâncen

Să urlu aş vrea dar nu-i decât un scâncet

Rănit adânc cumplit şi crâncen

Mi-e sufletul, iar urletu-mi e scâncet

De râsul tău nevinovat

Mi-e dor adânc cumplit şi crâncen

Că nu mai e ce-a fost odat

Rămas-a doar un scâncet,

Ce sună fals şi dureros

Şi-atâta-i de cumplit şi crâncen

Că mi-aş dori atât de mult să nu fi scos

Vreodat, nici măcar primul scâncet.


Mi-e dor adânc duios şi dulce

Să strig aş vrea dar nu-i decât o şoaptă

Mi-e sufletu-adormit adânc duios şi dulce

Iar strigătu-mi devine biată şoaptă.

De jocu-ţi de copil nevinovat

Mi-e dor adânc duios şi dulce

De ce nu vrei ca altădat

Încet să mă dezmierzi în şoaptă ?

Apoi să mă săruţi pe ochi plângând

Ca-n vis duios şi dulce,

Să nu mă mai trezesc nicicând

Să-mi susuri dulci cuvinte-n şoaptă.

sinceritate_by_terapie

Şi ne-am jurat îţi aminteşti, să fim copii o viaţă

Că nu mai eşti ca altădat de ce nu-mi spui în faţă ?

Ştiu bine asta m-ar răni adânc cumplit şi crâncen

Chiar dacă în mândria mea n-aş scoate nici un scâncet.

Şi poate cine ştie când, odată-n altă viaţă

Vom fii din nou ca doi copii nebuni, iubind

Cu dor nestins, adânc, duios, cumplit de dulce.

Robert TRIF - din Volumul " Peregrin spre Absolut "