___Flower______by_Liek

Că răul nu există, doar bine mai puţin

Demult au spus-o alţii, ba chiar şi un Plotin.

Să fie oare bine să vrei câte puţin

Să fii modest, cucernic, să ai un mic destin

Să crezi că un pas în urmă e doar un mic declin ?

 

Că răul nu există, ei bine pot s-accept

Dar să fii bun, cuminte, e oare înţelept ?

Să te înhaţe proştii de pari a fi deştept

Că ai prea multă minte şi suflet ei detest

Iar tu să rabzi cuminte şi fără de protest ?

 

Când tu din bunătate mereu îi tolerezi

Ei dau cu pietre-n tine de parc-ar fi nerozi

Mai dai un pas în urmă că doar creştin te crezi

Plăteşti cu pâine, lacrimi, că ai şi tu un crez

Dar până când crezi oare că am să mai cedez ?

 

Că binele învinge e un final de basm

Tu-mi calci mereu pe suflet cu rânjet şi sarcasm

Viaţa-mi faci un haos de bube şi marasm.

Şi-n numele credinţei de-a pururi să iert eu

Să mă închin la tine de parc-ai fi un zeu ?

Pe tine nu te iartă nici bunul Dumnezeu.

Robert TRIF - din Volumul " Peregrin spre Absolut "