Recent Posts

miercuri, 4 martie 2009

Noutăţi !!!

A trecut ceva vreme de când nu am mai postat, dar promit să revin cât de curând. Între timp, ocupat fiind şi cu alte proiecte, m-am decis să încerc şi platforma wordpress, unde voi da naştere altor două bloguri.

Unul dintre ele va fi copia celui de-aici, iar celălalt va fi cu altă tematică, în domeniul IT. Asta nu vrea să însemne că voi renunţa la platforma blogspot, deci acest blog continuă în paralel cu cel de pe wordpress.

Indiferent de platforma folosită, blogul cu titulatura “Dezvăţătorul“ va continua să respire aerul rarefiat al piscurilor cunoaşterii spirituale.

Aşa cum am promis, vor apărea alte categorii noi, maeştri spirituali, autori celebri şi cărţile lor, precum şi alte domenii de interes general, nu m-am hotărât încă ce anume, dar probabil vor fi câte ceva despre filosofie, istoria religiilor, ocultism, magie, precum şi o zonă specială dedicată unor documentare speciale, preluate de pe alte bloguri sau de aiurea, precum şi materiale video cu caracter spiritual.

Oricum de fiecare dată, va fi specificată sursa, de unde vor fi preluate materialele video sau de altă natură. Până atunci, voi continua cu prezentarea scrierilor mele, iar de azi voi începe cu poemele din volumul “ Triumfătorul “.

Cei care au urmărit evoluţia blogului, au putut constata, prezentarea poeziilor din volumul “ Peregrin spre Absolut “, precum şi primul ciclu de emisiuni TV din seria “ Destine “, va urma a doua serie formată tot din două părţi, realizată cu ocazia publicării cărţii “ Înălţimi şi Abis “.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More