Recent Posts

luni, 13 aprilie 2009

Jurnalul unui Supraom 0.6

Se pare însă, că în spatele acestor dezvăluiri scandaloase au stat anumite cercuri oculte, nemulţumite de ideile provocatoare ce se aflau chipurile în operele sale.

În romanul „Jocul cu măşti”, autorul a încercat să surprindă multitudinea şi diversitatea eurilor prezente într-o singură fiinţă, lupta care se desfăşoară în interiorul personajului, care în pragul unei ciudate nebunii devine una cu fiinţa supremă.

Astfel, eroul romanului devine un simplu actor pe marea scenă a lumii, o scenă în care rolurile se succed cu o repeziciune uimitoare şi-n care până la urmă multitudinea aşa ziselor “euri” existente în acest personaj vin să certifice faptul, că acestea nu sunt decît simple imagini ale divinităţii reflectate ca-ntr-o oglindă magică. După ce-l prezintă pe eroul romanului în diferite ipostaze care mai de care mai contradictorii, autorul pune în încheierea romanului prin glasul aceluiaşi personaj, o serie de întrebări cutremurătoare: “ Unde am fost eu în toţi aceşti ani, care a fost adevărata mea faţă ?. De ce-mi pare acum totul atât de străin încât nu mă mai simt deloc a-mi aparţine ?; Îmi par a fi un veşnic călător în căutarea propriei lui identităţi. ”

Robert TRIF - Roman - " Jurnalul unui Supraom "

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More