Recent Posts

miercuri, 8 aprilie 2009

Noutati….

Odată cu epuizarea poemelor, am decis sa trec la publicarea pe blog, a fragmentelor din proza, eseurile si romanul meu.

Astfel, am publicat proza “ Dialog in Virtual ”  si primele fragmente din eseul “ Oglinda Amintirilor “, precum si un prim fragment din romanul “Jurnalul unui Supraom”.

Aștept reacția putinilor cititori, criticile lor ar fi binevenite, sa-mi pot face astfel o idee, despre cum vor fi receptate creațiile mele in viitor de către publicul larg.

De asemenea, m-ar bucura enorm sa pot cunoaște ce si-ar dori oamenii de la blogul meu, ce altceva as putea introduce, dar totul depinde de preferințele voastre.

De aceea, fac un apel la cei care-mi urmăresc blogul, acei putini cati sunt, sa-mi lase un mesaj cu dorințele lor, ce ar vrea sa găsească pe blog.

Blogul a fost gândit de mine ca o alternativa culturala, sau mai corect spus spirituala, cel puțin pe viitor, momentan am vrut sa-mi prezint ideile personale, pentru ca cei doritori de cunoaștere, sa știe cine sunt si ce doresc.

Autorul.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More