Recent Posts

duminică, 12 iulie 2009

Destine… la final de drum.

Totul incepea pe 15 martie (data la care am decis sa initiez categoria “Destine”), cand am decis sa incep acest amplu proiect (arc peste timp), timp de aproape 4 luni si-a vazut linistit de drum, din pacate, am renuntat la acest proiect costisitor, care-mi ocupa mare parte din timp.


Ca orice renuntare, este un moment dureros si nostalgic, motivele care m-au determinat sa urmez aceasta decizie, au fost de ordin practic, sau personal daca vreti.


Cred ca e mai bine pentru viitorul blogului “Dezvatatorul”, care va beneficia de timp mai mult (care este mai pretios decat aurul), si astfel ma voi putea concentra pe categoriile importante ale blogului (care sunt de natura spirituala).


De asemenea, in decizia luata a contat mult si faptul, ca incepand cu data de 1 iulie a.c. am decis sa acord timp suplimentar si celuilalt blog de profil IT, si anume “UniversPC”.


Sper si cred ca am luat o decizie inteleapta, din pacate nu pot sti parerile vizitatorilor mei, singurul motiv care m-ar fi putut face sa-mi schimb decizia, ar fi fost un comentariu din partea dvs. In lipsa oricarui comentariu, de orice fel, la adresa acestei categorii, am decis sa inchei respectivul proiect.


Ideea proiectului nu va fi complet abandonata, pe viitor s-ar putea sa revina sub o alta forma, m-am gandit ca ar fi mai interesanta, pe linga o intreaga insiruire de evenimente istorice si zile onomastice, sa incerc sa cristalizez intregul amalgam astfel incat sa surprind doar elementele esentiale, si acelea sa le dezvolt mai amplu.


Ideea ar fi, ca de exemplu, in loc sa cuprind o lista uriasa cu toate evenimentele zilei respective de-a lungul timpului, ceea ce am facut pina acum, sa aleg doar doua-trei evenimente importante, si pe acelea sa le dezvolt mai pe larg.

Asadar, orice sfarsit are un nou inceput, si daca timpul imi va permite voi reveni cu noutati.


Toate cele bune.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More