Recent Posts

marți, 25 august 2009

Noutati !!!

Am avut astazi o convorbire telefonica, cu doamna Victorita Dutu, realizatoarea emisiunilor TV “Gandesti, Deci Existi” de la TVRM. Am obtinut acordul de a inregistra emisiunile domniei sale, si mai mult decat atit, voi putea posta pe blogul meu aceste perle de intelepciune si frumusete.


Asadar saptamanal, in fiecare zi de marti, voi posta cate o emisiune, voi comenta despre continutul ei si despre invitatul emisunii.


Multumesc doamnei Victorita Dutu pentru amabilitate, o felicit si pe aceasta cale pentru deosebitele ei realizari, dorindu-i cat mai multe impliniri in viata.


De asemenea, o alta noutate este infiintarea categoriei “Dacia”, inspirat de emisiunea dl. Sarbatoare, am hotarat sa dedic strabunilor si credintelor stravechi geto-dace, o categorie speciala.


In aceasta categorie, voi incerca sa prezint oameni, idei, datini si obiceiuri legate de cultul strabunilor, voi vorbi despre zamolxianism si mantuirea geto-daca, voi prezenta aspecte mai putin cunoscute despre spiritualitatea geto-daca, locuri si intamplari magice, mistere si credinte uitate, dar si frumusetile naturale ale spatiului carpato-danubiano-pontic.


Datorita faptului ca am introdus mai multe categorii, am fost nevoit sa scurtez numele acestora, pentru a putea sa fie vizibile toate in meniul din bara de sus a blogului. Denumirea categoriilor ramine neschimbata, doar denumirile din meniu apar scurtate, astfel :


Maestri Spirituali - - - Maestri

Trepte spre Cer - - - Trepte


Va multumesc tuturor pentru vizitarea acestui blog de spiritualitate.

Dezvatatorul

1 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More