Recent Posts

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Schimbari Majore

Incepand cu data de 16.09.2009, se lucreaza intens la modificarea categoriilor blogului, care vor avea o structura diferita, vor aparea noi tematici, voi incerca sa “internationalizez'”, adica sa incerc sa prezint carti, personalitati si idei in diferite limbi de larga circulatie, pe linga engleza si romana, care raman limbile de baza ale blogului, vor aparea si articole in germana, franceza, rusa, spaniola si italiana.


De asemenea, promit sa revin cu articole din perioada lipsa, iar pe parcurs voi anunta toate modificarile si ajustarile realizate. Intre timp, va doresc navigare placuta, multumesc tuturor celor care mi-au trecut pragul, sper sa mai revina cat de curand, si nu ar fi rau daca mi-ar lasa mesaje, despre cum ar dori ei sa arate blogul, ce alte informatii ar dori sa regaseasca in paginile "Dezvatatorului”.


P.S. :


Imi cer scuze, daca apar unele probleme in vizionarea paginilor, in tot acest timp se lucreaza la modificarile amintite.


Tuturor celor care m-au intrebat, in legatura cu colectivul care realizeaza acest blog, le pot raspunde ca nu exista decat o singura persoana care realizeaza acest blog; este un blog personal care a inceput in ideea de a-mi prezenta creatiile literare, apoi m-am gandit ca ar fi interesant sa concep un intreg univers ideatic virtual, bazat pe cunostiintele care-mi guverneaza viata, si s-a ajuns mai departe decat am crezut.



Multumesc pentru intelegere,

Dezvatatorul

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More