Astazi va prezint ultima emisiune, din ciclul “Destine”, care trateaza aspecte privitoare la romanul postat pe blog, si anume, “Jurnalul unui Supraom”.

Trebuie specificat faptul, ca romanul “Jurnalul unui Supraom”, care la inceput l-am numit “Jurnalul unui nebun”, a fost scris in perioada 1998-2000. Acum dupa ani buni de la conceperea sa, mi se pare complet strain, probabil la fel e cu fiecare opera terminata, ti se pare instrainata, odata sfarsita si dezvelita privirilor. Am avut nevoie de un dram de nebunie, indraznind sa incep scrierea unui roman, marturisesc ca acum nu m-as mai simti in stare sa continui un asemenea proiect.

Nu stiu daca romanul este bun sau rau, o reusita sau un esec, timpul va confirma sau infirma valoarea sa, oricum nu am in plan scrierea altui roman, deoarece nu sunt pregatit pentru un proiect de durata, ma simt in apele mele doar atunci cand concep un poem sau incerc sa infirip idei pentru un viitor eseu.

Astea fiind spuse, las la aprecierea cititorilor, utilitatea sau dupa caz inutilitatea acestei temerare incercari scriitoricesti.

Va doresc vizionare placuta.