Recent Posts

marți, 9 februarie 2010

Premiul “Superior Scribbler Award”


Am primit un premiu surpriza de la doamna Amira, autoarea blogului Paranormal.
Multumesc si pe aceasta cale doamnei Amira, si eu la randul meu voi acorda premii la cinci din autorii blogurilor mele preferate, nu inainte de a prezenta regulamentul :

Regulamentul spune:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blog-ul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blog-ul lui.


Acord premii si felicitari urmatorilor bloggeri:

Radu Ungureanu – Evolution
Strong Heart - Puterea Prezentului
Amira - Paranormal
Iunia - Eu sunt
Lovendal - Secretele lui Lovendal

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More