Recent Posts

luni, 31 mai 2010

Angelo Madalin Nastase – un violonist de exceptie, are nevoie de ajutorul nostru pentru ca visul sau sa prinda aripi



Angelo Mădălin Năstase, un violonist de viitor, acum în vârstă de 8 ani, care a câştigat numeroase premii pentru talentul său, are nevoie de ajutor pentru a-şi îndeplini visul.

Azi Angelo se intoarce de la Bucuresti unde a sustinut un concert impreuna cu cei mai talentati tineri instrumentisti din Romania. A fost o experienta unica pentru el. A fost aplaudat, felicitat, incurajat. Ar fi pacat ca acest copil sa fie nevoit sa se mute in alta localitate pentru ca la varsta lui naveta este imposibila la fel si sederea la internat.

Daca ar castiga premiul ING ar mai avea un an banii de chirie, pare putin lucru dar este hotarator pentru el sa reziste macar pana se face clasa a5-a si poate sa se descurce cu naveta. Un vot pentru Angelo. Il puteti vota in fiecare zi. Si datorita lui poate ca Romania are o
sansa...
http://www.whiteimage.ro/clients/romania_are_sansa/ 

Puteti sa dati mai departe mesajul meu catre cunoscuti povestea micutului violonist este una plina de intelesuri, o poveste de viata tesuta de Marele Artist al ei.

Cine sunt eu?

Numele meu este Angelo Madalin Nastase si sunt elev in clasa a- II-a B la Colegiul National de Arte Regina Maria din Constanta.
Studiez vioara de la 5 ani. Sunt pasionat de tot ceea ce inseamna muzica.
Doamna invatatoare spune despre mine :
“Angelo este in adevaratul sens al cuvantului un copil asemenea unui inger, care mereu studiaza, exerseaza, canta si ne incanta cu prezenta lui nu numai la ore dar si la spectacole, concerte”.
Cel mai mult dintre toate lucrurile imi doresc sa pot continua sa cant la vioara, sa invat in continuare la scoala la care am invatat pana acum.
Sprijiniti-ma si voi!
Talentul, harnicia, munca, valoarea nu au culoare!

Ma poti ajuta incurajandu-ma, scriind comentarii pe pagina mea, vorbind cu parintii mei la nr de telefon 0768134000 sau cu o suma de bani in contul :
Nastase Iulian, RO 40 BTRL 01401201U80606XX
Banca Transilvania Bd Mamaia 134 Constanta

Fiecare ajutor ma va aduce mai aproape de visul meu. Iti multumesc!

Mai multe despre poveste sa aici : www.violonist.wordpress.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More