Recent Posts

joi, 10 iunie 2010

Andrei Lucian Zamfir - Curaj, Lumina, Safir



Astazi inaugurez o noua rubrica, destinata in special copiilor, dar si celorlalti care doresc macar pentru o clipa, sa se reintoarca la varsta de aur a copilariei. Am ales pentru noua categorie, un nume frumos ca si sufletele lor minunate, ”Aripi de Inger”.

Pentru inceput, m-am gandit ca cea mai buna alegere, este sa postez o poezie special compusa pentru acest eveniment, si am ales un titlu care corespunde gamei de culori, gandindu-ma la desenele, picturile si zambetele lor de ingerasi, asemenea unui Curcubeu gigant, personificand zambetul lui Dumnezeu.

ROGVAIV
Dincolo de lacrimi ma scufund in neuitare
picurand lumini de ceara peste crestet
Maini de uriasi imi cresc in loc de aripi
Nu inger al durerii nestinse vroit-am sa fiu
Incovoiat de nespuse cuvinte.
Icar al vazduhului, ninsoarea cernita
Pe-ntinsele vremi, al curcubeului dor si chemare
Suflet plutind spre nicaeri, nemuritorul tau zambet.




Zbuciumul meu neostoit mi-a fost stindard
cale si drum spre impacare
Din visele-mi se scurg dureri, tristeti si sangele-mi
plapita-n vene, licoarea vietii incet se stinge
S-o reaprinde iarasi, calatorind pe-a crucii cale.
Amestec de saliva si de scrum strivit de gravitatie
Nascut din nou, in rugaciune asemeni unui mistic ard
In contemplatie, din iubire intrupat, in zbor spre fericire.




Am redeschis a sufletului taina, crepusculi de umbre si lumini
eternul calator desprins din magica-i visare
Surazator priveste destinul cel potrivnic dar fara remuscare
Intelegand dar jocul vietii, a fericitei lacremi ce suspina
Dupa pierduta varsta magica si stranie, plapanda fiinta vie
ce s-a ivit din intunerec spre lumina ca sa stie.
Maini de copil pictand pe curcubee eterna axis mundi
Poarta spre inima-i vibrand de tainica chemare.


Andrei Lucian Zamfir este un baietel din Craiova, nascut pe data de 7 octombrie 2001. A devenit in scurt timp, poate fara voia lui, sursa de inspiratie pentru o distinsa doamna, care sub imboldul zambetului sau de copil s-a apucat de scris povesti, povesti adevarate pentru copiii de toate varstele. Dar mai multe despre acest subiect nu pot sa va scriu, deoarece am vorbit cu Zana Panseluta si mi-a comunicat pe furis, ca se prevede o carte de povesti pentru Andrei, un cadou surpriza de ziua lui.


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More