Recent Posts

vineri, 11 februarie 2011

Nerostire


NEROSTIRE
Dedicatie pentru Maria

Am incercat sa pictez dar neavand talent
Am inceput sa mazgalesc cuvinte pe hartia goala
In speranta ca cineva  deslusi-va taina sufletului meu
Dar nimeni nu-si irosea timpul cu ele.


Am incercat sa cant dar muzica mea nu o auzea nimeni
Era firesc, atata timp cat notele mele se pierdeau undeva
In cosul pieptului, devenind doar biete soapte pe buzele
Mereu palide,  livide de-atata nesomn.


Cercat-am sa compun oarece versuri dar nu mi-au iesit
Slovele-mi se pierdeau in neant cum se topesc fulgii de nea
cazuti prea devreme pe-un sol neprielnic.
Am incercat sa scrutez inaltimile cu mintea-mi plina de ganduri
Dar ele pierit-au ca fumul asemeni cenusei din focul  arzand.


Am incercat sa zbor plutind dincolo de lumea aparentelor
Dar zgomotul cotidian al scurgerii timpului
M-a oprit nemilos din visare
Am incercat sa uit dar nu m-au lasat lacrimile
Ce mi-au sorbit cu nesat amintirile.


Am chibzuit ca n-am nici o sansa s-astampar setea
Sufletului meu, cautand alinarea-n cuvinte rostite
Aidoma unor naluci efemere pierdute in noapte
Am aflat mai apoi intr-o clipa tot rostul
Prin gesture si semne.
Pe-obrazu-mi sfasiat de temeri si ganduri
Un suflet pereche a scris cu-n aprig sarut
Cu litere de foc intreaga taina a vietii mele.




0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More