"Like the blind we grope along the wall, feeling our way like people without eyes. At midday we stumble as if it were twilight; among the strong, we are like the dead."
 

Fum si Oglinzi

Eu nu sunt religios si nici spiritual, nu sunt un numar sau un simplu chip
Plamadit de un creator nebun, un bulgare de huma fara viata si constiinta.
NU, sunt mai mult de atat si nimeni nu va putea cuprinde cu mintea limitele mele.
Pentru ca eu nu am limite, intreg Universul este inlauntrul Sufletului meu
Si nu vorbesc despre universul material, nu despre holograma realizata de mintile demente
Ale calatorilor fugari si fara de suflet prin spatiu-timp.
Exista un alt Univers, cel Real, Imaterial, original, din a carui lumina si vibratie fost-am plamadit.
Eu sunt treimea perfecta, Minte-Spirit-Suflet, energia necreata si manifestata dincolo de intelegere
Dumnezeul meu sunt Eu, Celalalt fiind Dumnezeul nemanifestat inainte de timp si spatiu,
Inainte de Cuvantul intrupat, Christul Cosmic cel de Iubire zamislit dimpreuna cu toata creatia.

Matricea virtuala a fost creata ca imagine in Oglinda a Realitatii, dar ramane doar o imagine fara esenta
Nici o stiinta din infinitele lumi nu poate crea Sufletul, toate incercarile lor nu au nici o sansa de izbanda
Sufletul este imortal, etern, nu poate fi distrus, pierdut sau furat
Sangele de pe Golgota a platit pretul fara sa ceara nimic in schimb, restul sunt povesti
Scornite ca sa va amageasca si sa va sperie, prin frica vor sa va tina prizonierii unei lumi iluzori de Fum.
Noi nu suntem slabi asa cum vor ei sa va faca sa credeti, ei se hranesc cu energia noastra
Ne tin robi prada ignorantei si vor sa ascunda adevarata noastra esenta
Adevarul este acesta, Eu sunt Tu, iar Noi impreuna suntem Energia, Suflet Pur din Iubire.

Lumea materiala este doar panza de paianjen ce ne separa de Lumina divina
Viata noastra nu este altceva decat un Joc al lui Dumnezeu, dar noi suntem creatorii
Si cei care pun in scena toata aventura cosmica, nu este un destin arbitrar sau hotarat de sus
Este un destin asumat de fiecare dintre noi, matricea iluziei poate fi distrusa cand vom fi constienti
De puterea pe care o avem in noi, Sufletul este cheia eliberarii noastre.
Vom fi liberi, atunci cand vom fi dobandit intelegerea ca suntem creatorii universului nostru,
Prin simpla putere a gandului si-a mintii noastre libere de frici si prejudecati.
Nu vom mai fi fiind singuri, atunci cand vom fi invatat sa spunem Noi 
In locul acelui Eu solitar, egoist si prea plin de goliciunea individualitatii.
 
Robert Trif - din volumul "Merkabah"