Masti_by_modusvivendi88

Din neştiute vremi renasc în trup murind

Prin câte lumi umblat-am şi cât să mai colind ?

Uitat-am vieţile-mi trecute şi câte încă vin

Pe Terra ori aiurea pe-un alt pământ sublim.

 

Şi dac-am fost odată călugăr sau chiar sfânt

Şi mii de oameni chemat-am la tine prin Cuvânt

Şi-am învăţat ce-i mila şi m-am jertfit pe sine

Şi i-am iubit pe ceilalţi slăvindu-te pe tine…

 

Şi dac-am fost odată un mare om de stat

Şi-am cotropit popoare şi ordine am dat

Şi decimate fost-au şi duse nicăerea

Că nu-mi plăceau culoarea, sorgintea sau ideea…

Desperate_Housewives_by_about10o_clock

Şi dac-am fost odată eretic sau ateu

Şi am respins ideea de orice Dumnezeu

Şi proclamat-am Omul stăpân şi-atoateştiutor

Asupra vieţii, morţii, prezent, trecut şi viitor…

 

Şi dac-am fost odată un mare Inchizitor

Şi-am ars pe rug eretici pentru credinţa lor

Şi i-am supus la cazne şi oasele-am zdrobit

Să îi aduc pe cale la tine negreşit…

Masca_I_by_NegativeFeedback

Şi dac-am fost odată martir crucificat

Şi stat-am drept ca bradul cu capul ne-plecat

Şi am condus mulţimea din jug la libertate

Şi pentru îndrăzneala-mi de cruce avui parte…

 

Şi dac-am fost odată un geniu creator

Şi-am pus în rime viaţa, moarte, amor şi dor

Şi-am născocit unelte, tehnologie, zbor

Şi pentru toate fost-am lăsat singur să mor…

 

Şi ce mai fi-voi de-acum şi până-n veac

Şi ce rol mai juca-voi cu har şi fără trac ?

Şi spune-mi mie Doamne de pot să mă dezbrac

De trupu-mi cel de carne şi sufletu-mi să-mpac ?

masca5_by_Rubashka

Din voia celui fără de sfârşit

Nemuritor sunt şi tind spre infinit,

Prin nesfârşitul joc al vieţii şi al morţii

Eu voi deschide calea spre împlinirea sorţii

Unit pe totdeauna cu spiritul etern

Nu va mai fi nevoie de jocul efemer.

Robert TRIF - din Volumul " Peregrin spre Absolut "